01-08-2018 17:03
02-08-2018 17:16
sowa93 Jeśli jesteś nadal naszym klientem, to możesz skontaktować się z naszą infolinią - 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. Potwierdzimy Twoje dane i sprawdzimy to dla Ciebie.W sytuacji, gdy nie masz już u nas żadnych produktów, uzyskasz tę informację na podstawie reklamacji. Możesz ją złożyć telefonicznie lub w oddziale naszego banku.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |