01-08-2018 17:03
02-08-2018 17:16
sowa93 Jeśli jesteś nadal naszym klientem, to możesz skontaktować się z naszą infolinią - 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. Potwierdzimy Twoje dane i sprawdzimy to dla Ciebie.W sytuacji, gdy nie masz już u nas żadnych produktów, uzyskasz tę informację na podstawie reklamacji. Możesz ją złożyć telefonicznie lub w oddziale naszego banku.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |