01-08-2018 17:03
02-08-2018 17:16
sowa93 Jeśli jesteś nadal naszym klientem, to możesz skontaktować się z naszą infolinią - 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. Potwierdzimy Twoje dane i sprawdzimy to dla Ciebie.W sytuacji, gdy nie masz już u nas żadnych produktów, uzyskasz tę informację na podstawie reklamacji. Możesz ją złożyć telefonicznie lub w oddziale naszego banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025