01-08-2018 17:03
02-08-2018 17:16
sowa93 Jeśli jesteś nadal naszym klientem, to możesz skontaktować się z naszą infolinią - 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. Potwierdzimy Twoje dane i sprawdzimy to dla Ciebie.W sytuacji, gdy nie masz już u nas żadnych produktów, uzyskasz tę informację na podstawie reklamacji. Możesz ją złożyć telefonicznie lub w oddziale naszego banku.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |