31-03-2020 12:07
31-03-2020 12:08 | Edytowano: 31-03-2020 12:12
31-03-2020 12:10
01-04-2020 15:15
@lilia Proszę, skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz w Moim ING. W godz. 8:00 - 18:00 są na nim dostępni nasi specjaliści w temacie zajęć egzekucyjnych. Sprawdzimy Twój przypadek.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025