26-04-2016 22:29
Dobry wieczór,
w portalu widnieje informacja (wraz z filmiekiem), że założenie konta trwa 5 min, można je otworzyć przez Internet itd. itp. Kiedy przychodzi co do czego (tzn. po podaniu swoich danych), pojawia się komunikat, że trzeba czekać aż konsultant oddzwoni z banku. Czekam, czekam (już któryś dzień) i nic (!). A miało być prosto i szybko... Czy da się otworzyć konto bez wizyty w placówce?
Pozdrawiam
27-04-2016 20:26
Chciałabym pomóc i to sprawdzić, ale poprzez forum nie mam takiej możliwości.
Proszę o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to podczas rozmowy.
Jeśli pojawił się formularz z informacją, że oddzwonimy to jest on dostępny zazwyczaj w sytuacji, kiedy ktoś już był wcześniej naszym klientem. Trudno mi się jednoznacznie odnieść poprzez forum, dlatego skontaktuj się z nami.
W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |