18-04-2016 18:06
Witam.
Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.
Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.
W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.
Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.
W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota
zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?
Pozdrawiam
19-04-2016 17:32
Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |