Odpowiedz

Brak konta w nowym systemie

Witam.

Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.

Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.

W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.

Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.

W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota

zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
jacpom
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 634 wyświetleń)

Re.: Brak konta w nowym systemie

Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 593 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy