18-04-2016 18:06
Witam.
Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.
Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.
W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.
Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.
W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota
zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?
Pozdrawiam
19-04-2016 17:32
Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |