18-04-2016 18:06
Witam.
Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.
Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.
W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.
Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.
W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota
zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?
Pozdrawiam
19-04-2016 17:32
Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025