Odpowiedz

Brak konta w nowym systemie

Witam.

Posiadam firmowe konto z Lwem Direct oraz jestem pełnomocnikiem do innego konta.

Konto do którego jestem pełnomocnikiem wyświetla się poprawnie.

W starym systemie konto firmowe jest widoczne, a w nowym już nie.

Dodam że na koncie firmowym jest zajęcie komornicze.

W nowym systemie widnieje tylko napis zajęcia egzekucyjne gdzie podana jest kwota

zajęcia oraz kwota wolna od zajęcia ale nie ma numeru konta itp., nie można wykonać żadnej transakcji, dlaczego ?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
jacpom
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 477 wyświetleń)

Re.: Brak konta w nowym systemie

Obecnie w nowym systemie widoczne są produkty jedynie dla klientów indywidualnych, dlatego nie można zlecić transakcji z konta firmowego.
Produkty dla przedsiębiorców i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą będą dostępne w kolejnym etapie prac. Produkty firmowe są cały czas dostępne w dotychczasowym systemie (ING BankOnLine).




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 436 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy