22-03-2024 18:40
02.02.2024 o godz. 14:42 dostałem powiadomienie z banku, o blokadzie konta. Po jakimś czasie o wypowiedzeniu umowy z art 34- pranie pieniędzy i wspomaganie terroryzmu. Reklamacje, żądania oraz pisma, nie dały żadnego rezultatu. Natomiast z racji posiadanego debetu w koncie, no mam spłacić, albo restrukturyzacja zadłużenia. Czy ktoś może mi pomóc, bo ja nie zamierzam niczego restrukturyzować, a tym bardziej nie zrobiłem nic złego.
24-03-2024 10:04
Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji, nasza infolinia kub oddział), postaramy się sprawdzić co dokładnie było powodem wypowiedzenia.
24-03-2024 19:31
Jaki czat ? Jaka infolinia? Czyżby ING BŚ ? Składałem tam od 5.02.2024 kilkanaście reklamacji, żądań....i odpowiedź zawsze była jedna. NIC WIĘCEJ NIE MOŻEMY POWIEDZIEĆ....
25-03-2024 19:12
Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).
27-03-2024 16:36
Takie czcze pisanie!!! nie możemy zastosować ....wielokrotnie zwracałem się zapytaniem, później z żądaniem, o KONKRTENE podanie przyczyny takiego postępowania. I co otrzymuje za każdym razem???? A takie samo czcze pisanie...nie możemy zastosować ble ble ble ble ...
Ale w tej chwili napisałem konkretne pismo do Was oraz KNF, Ministerstwo Finansów, Prokuratury Krajowej, TVN UWAGA, Polsat- Państwo w Państwie, Interwencja. Zobaczymy co będzie.
Dyrektor Poznaj Swojego Klienta będzie miał się z czego spowiadać. Poza tym, jako jedyny bank czyli ING w Polsce do dnia 07.02.2024 na infolini mieliści dostępne rozmowy w języku ROSYJSKIM, więc kto tu współpracuje z terrorystami i pierze brudną kasę z Kremla?
28-03-2024 17:00
01-04-2024 10:08
Takie śmieszne ???? Skoro dyrektor od POZNAJ SWOJEGO KLIENTA nie potrafi odpowiedzieć jednoznacznie na zadane w piśmie pytania, to mam dać się wyrobić w nagłą spłatę debetu ?
10-06-2024 15:24
Witaj, jak się potoczyła Twoja sprawa dalej ?? Też dostałem takie pismo, i zastanawiam się czy nie zlikwidować konta w tym ing i przelac wszystko do innego banku... Nie zmierzam się im tłumaczyć od tego sa inne instytucje np US.
Hej,
Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam num
... 10-11-2024Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |