21-02-2021 01:40
22-02-2021 13:14
W przypadku konta wspólnego na potwierdzeniu powinnaś zobaczyć dane obu współwłaścicieli.
Sprawdź proszę w szczegółach konta jakie są do niego uprawnienia.
Zrobisz to w usłudze Moje ING w zakładce Konta - Konto Komfort.
W szczegółach konta na samym dole zobaczysz osoby upoważnione.
Jeśli w tym miejscu masz informację o współwłaścicielu napisz proszę do nas przez usługę Moje ING. Wtedy wyjaśnimy tę sytuację.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |