26-11-2020 11:37
27-11-2020 11:42
Miło mi czytać, że wybrałaś naszą ofertę
To, kiedy konto będzie aktywne, zależy od tego jaką formę potwierdzenia tożsamości wybrałaś.
Jeśli był to przelew z innego banku lub selfie - konto aktywujemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego, jeśli wszystkie dane będą się zgadzać. Jeżeli wybrałaś opcję z kurierem, powinien się z Tobą skontaktować do 3 dni roboczych. Natomiast w przypadku wizyty w oddziale, to zależy od Ciebie kiedy do nas przyjdziesz ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025