26-11-2020 11:37
27-11-2020 11:42
Miło mi czytać, że wybrałaś naszą ofertę
To, kiedy konto będzie aktywne, zależy od tego jaką formę potwierdzenia tożsamości wybrałaś.
Jeśli był to przelew z innego banku lub selfie - konto aktywujemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego, jeśli wszystkie dane będą się zgadzać. Jeżeli wybrałaś opcję z kurierem, powinien się z Tobą skontaktować do 3 dni roboczych. Natomiast w przypadku wizyty w oddziale, to zależy od Ciebie kiedy do nas przyjdziesz
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |