10-09-2018 16:55
Witam wszystkich!
Wysyłałem do banku wiadomość przez bankowość internetową w drugie połowie sierpnia, nie dostałem odpowiedzi. Następnie napisałem kolejną używając opcji odpowiedź. Dalej bez odpowiedzi od banku.
Gry chciałem się przejść do innej sekcji wyskoczył komunikat: "
Ta wiadomość nie zostanie zachowana ani wysłana do banku. Czy na pewno chcesz opuścić tą zakładkę?"
Czy u Was te wiadomości dochodzą?
Pozdrowienia
11-09-2018 17:24
Wiadomości przez Moje ING są dostarczane prawidłowo - nie mieliśmy zgłoszeń w tym temacie. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić i odpowiedzieć na Twoje pytanie
12-09-2018 20:52
Dziękuję, wczoraj dostałem odpowiedź od Banku na swoje zapytanie.
Pozdrowienia!
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
7 | |
6 | |
4 |