10-09-2018 16:55
Witam wszystkich!
Wysyłałem do banku wiadomość przez bankowość internetową w drugie połowie sierpnia, nie dostałem odpowiedzi. Następnie napisałem kolejną używając opcji odpowiedź. Dalej bez odpowiedzi od banku.
Gry chciałem się przejść do innej sekcji wyskoczył komunikat: "
Ta wiadomość nie zostanie zachowana ani wysłana do banku. Czy na pewno chcesz opuścić tą zakładkę?"
Czy u Was te wiadomości dochodzą?
Pozdrowienia
11-09-2018 17:24
Wiadomości przez Moje ING są dostarczane prawidłowo - nie mieliśmy zgłoszeń w tym temacie. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić i odpowiedzieć na Twoje pytanie ![]()
12-09-2018 20:52
Dziękuję, wczoraj dostałem odpowiedź od Banku na swoje zapytanie.
Pozdrowienia!
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025