Odpowiedz

Umowa klienta

Zapomniałam mojego numeru klienta, a wiem że jest on w umowie którą dostałam e-mailem i do której hasłem jest mój PESEL. Jednak za żadne skarby świata nie mogę otworzyć pliku, bo pokazuje mi że mam złe hasło za każdym razem gdy je wpisuję. Na nowe dokumenty musiałabym czekać w obecnej sytuacji do 2 tygodni, a ja muszę mieć dostęp do konta już teraz. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
JustynaFilipek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 514 wyświetleń)

Re: Umowa klienta

Prosimy sprawdź, czy na pewno wpisujesz poprawny pesel. Być może wkrada się jakiś dodatkowy znak lub spacja?

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, to login możesz sprawdzić również tam - Menu/Dane i ustawienia/Dane.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 477 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy