Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Spłata egzekucji, urzędy nie dostały pieniędzy

Witam, na moim koncie doszło do zbiegu egzekucji od US i ZUS, na początku stycznia wpłaciłem pieniądze na konto i spłaciłem całość odrazu przez aplikację bankową poprzez przycisk "spłać" na blokadzie egzekucyjnej. Kilka dni temu dowiedziałem się, że US nie dostał pieniędzy z tego zajęcia i teraz chce to ściągnąć z mojej wypłaty. W placówce banku dowiedziałem się że pieniądze poszły na konto ZUS a oni się powinni rozliczyć z US, więc wybrałem się do ZUSu żeby się dowiedzieć co i jak, okazało się że oni również żadnej wpłaty nie otrzymali. Pieniądze z konta zniknęły, odsetki rosną, wypłatę chcą mi zabrać. W urzędach odsyłają mnie do banku, a w banku do urzędu. Ktoś miał taką sytuację? Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Adam4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 823 wyświetleń)

Re: Spłata egzekucji, urzędy nie dostały pieniędzy

Abyśmy mogli to sprawdzić, to proszę, skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych  na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 756 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy