Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Pytanie dot. zaciągniętej pierwszy raz pożyczki

Witam

proszę o informację jak naprawić zaistniałą sytuację:

- składałam wniosek o pożyczkę gotówkową ale robiłam to przez telefon i źle zaznaczyłam długość rat - chciałam spłacać dłużej kredyt,

- zaznaczyłam od razu pobranie prowizji to może być ale też miałam kartę kredytową na której miałam zadłużenie 3000 złotych a karta była na kwotę 5000 złotych zaznaczyłam od razu spłatę karty i wyszła mi nadpłata karty kredytowej na kwotę około 1800 złotych - o co chodzi?

i jak mogę zwiększyć długość spłaty i czy jest możliwość dobrania kwoty do zaciągniętej już pożyczki?

Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
izapob
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 757 wyświetleń)

Re: Pytanie dot. zaciągniętej pierwszy raz pożyczki

[ Edytowane ]

Jeżeli chcesz wydłużyć czas spłaty pożyczki, to możesz złożyć wniosek o nową pożyczkę w ramach, której spłacisz obecną.

Ewentualnie, jeżeli nie minęło jeszcze 14 dni od zawarcia umowy, to możesz od niej odstąpić w naszym oddziale lub prześlesz odstąpienie korespondencyjnie na adres Centrum Obsługi Kredytów Detalicznych, ul. Chorzowska 50, 40-101 Katowice.

Jeżeli zapłaciłaś prowizję za udzielenie pożyczki i odstąpisz od umowy, to zwrócimy Ci tę prowizję, zaliczając ją na spłatę pożyczki z dniem jej wypłaty.

Zwrócisz nam kwotę pożyczki, pomniejszoną o pobraną przez nas prowizję wraz z odsetkami naliczonymi za każdy dzień od dnia wypłaty kwoty pożyczki do dnia jej spłaty, na rachunek do przedterminowej spłaty. Powinnaś to zrobić nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Jeżeli chodzi o naszą kartę kredytową, to musielibyśmy sprawdzić Twoją sytuację. Przez forum nie mam wglądu w Twoje dane i kartę. Proszę, napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości, zadzwoń 32 357 00 12 lub podejdź do oddziału.

Jeżeli spłacałaś kartę kredytową innego banku, to proszę Cię o kontakt z danym bankiem.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 686 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy