03-07-2017 20:12
Witam.
Chciał bym zapytać cóż się stało że po wysłaniu pieniążków z ing do alior banku na kwotę 188 euro te pieniążki znikły z banku ing jak i nie ma ich w alior banku sprawdzane były dane z potwierdzenia i powinny być, w alior banku poinformowano mnie że pieniążki nie znajdują się u nich w depozycie a w ing mówią że pieniążki są w alior banku czyżby te pieniążki poprostu znikły ?
03-07-2017 21:00
Ciężko mi się odnieść do tego o czym piszesz, ponieważ przez nasze forum nie mam żadnego wglądu do danych. Standardowo przelew w walucie obcej trafia do odbiorcy do około 2 dni roboczych. Możliwe, że pieniądze zostały już wysłane z naszego banku do Alior banku, natomiast jeszcze do nich nie dotarły i nie zostały zaksięgowane. Jeżeli chcesz potwierdzić czy przelew został poprawnie wysłany to proszę napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
04-07-2017 06:27
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |