- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Przelew na zamknięte konto a brak zwrotu
30-05-2017 16:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, jakiś czas temu wypłaciłem pieniądze z bukmachera na kartę przypisaną do zamkniętego już konta bankowego, bukmacher nie chciał udostępnić mi innej formy wypłaty dopóki nie otrzyma potwierdzenia, że to konto zostało zamknięte. Dzisiaj dzwoniłem w końcu na infolinie bukmachera i okazało się, że pieniądze nie wróciły jeszcze do nich i chcą numer transakcji z banku żeby móc prześledzić co się dzieje z tymi pieniędzmi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-05-2017 16:49
Re.: Przelew na zamknięte konto a brak zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli pieniądze się zaksięgowały u nas to możesz zamówić potwierdzenie. Będzie na nim numer transakcji w naszym banku. Duplikat potwierdzenia możesz zamówić:
- przez telefon (jeżeli jesteś naszym klientem),
- w oddziale.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość