30-05-2017 16:18
Witam, jakiś czas temu wypłaciłem pieniądze z bukmachera na kartę przypisaną do zamkniętego już konta bankowego, bukmacher nie chciał udostępnić mi innej formy wypłaty dopóki nie otrzyma potwierdzenia, że to konto zostało zamknięte. Dzisiaj dzwoniłem w końcu na infolinie bukmachera i okazało się, że pieniądze nie wróciły jeszcze do nich i chcą numer transakcji z banku żeby móc prześledzić co się dzieje z tymi pieniędzmi
31-05-2017 16:49
Jeżeli pieniądze się zaksięgowały u nas to możesz zamówić potwierdzenie. Będzie na nim numer transakcji w naszym banku. Duplikat potwierdzenia możesz zamówić:
- przez telefon (jeżeli jesteś naszym klientem),
- w oddziale.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiąza
... 03-02-2025Przy próbie dodania celu oszczędnościowego w aplikacji Moje ING pojawia się komunikat "operacja została zablokowana". W aplikacji nie ma żadnych informacji na ten temat. Proszę o wskazówki dotyczące r
... 03-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |