20-03-2017 19:37
21-03-2017 00:20
21-03-2017 07:45
Zgłosiłbym problem w ING oraz w Banku, do którego przesłałny został przelew aby w Twoim imieniu zwrócono się o zwrot.
Wątpię aby bank, jeden czy drugi, podał Ci wprost kto jest właścicielem.
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |