03-04-2018 14:12
Dzień Dobry,
dzisiaj moja dziewczyna wysłała koleżance dane do przelewu, niestety zamiast podać dane właściciela konta (moje), podała numer rachunku i dane swoje, czyli pełnomocnika do konta. Czy w takim wypadku przelew zostanie zrealizowany? Przelew "wyszedł" już, więc niestety anulowanie go nie wchodzi w grę.
Dziękuje za pomoc
04-04-2018 14:31
@MroczneWidmo91 Przelewy księgowane są w systemie bankowym po numerze rachunku. W przypadku tak zleconego przelewu, zostanie on normalnie zaksięgowany.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |