02-04-2018 13:46
03-04-2018 13:17
Ekran przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla domyślnego typu rachunków, w Twoim przypadku są to konta indywidualne.
Na ekranie telefonu przełączanie się między bankowością osobistą,a firmową znajduje się w menu. Po kliknięciu w 3 poziome kreski po prawej stronie jest opcja Osobiste lub Firmowe/
03-04-2018 20:06
03-04-2018 20:09
05-04-2018 09:26 | Edytowano: 05-04-2018 09:27
Tommy123 Na ekranie przed zalogowaniem do Mojego ING mobile możesz ustawić podgląd stanu konta osobistego oraz firmowego. Na chwilę obecną nie umożliwiamy bezpośredniego przekierowania z ekranu przed zalogowaniem do konta firmowego, jeśli ustawiliśmy konto osobiste jako domyślne i odwrotnie. Rozumiemy, że ta funkcja byłaby sporym ułatwieniem. Przyjrzymy się tej możliwości pod kątem udoskonalenia naszej aplikacji w przyszłości.
05-04-2018 09:53
05-04-2018 10:05
Zobaczymy co da się zrobić
W przypadku usługi BLIK - dawidd już nam to zgłaszał tutaj.
Przekazaliśmy już tę uwagę do zespołu, który odpowiada za Moje ING mobile.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |