02-04-2018 13:46
03-04-2018 13:17
Ekran przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla domyślnego typu rachunków, w Twoim przypadku są to konta indywidualne.
Na ekranie telefonu przełączanie się między bankowością osobistą,a firmową znajduje się w menu. Po kliknięciu w 3 poziome kreski po prawej stronie jest opcja Osobiste lub Firmowe/
03-04-2018 20:06
03-04-2018 20:09
05-04-2018 09:26 | Edytowano: 05-04-2018 09:27
Tommy123 Na ekranie przed zalogowaniem do Mojego ING mobile możesz ustawić podgląd stanu konta osobistego oraz firmowego. Na chwilę obecną nie umożliwiamy bezpośredniego przekierowania z ekranu przed zalogowaniem do konta firmowego, jeśli ustawiliśmy konto osobiste jako domyślne i odwrotnie. Rozumiemy, że ta funkcja byłaby sporym ułatwieniem. Przyjrzymy się tej możliwości pod kątem udoskonalenia naszej aplikacji w przyszłości.
05-04-2018 09:53
05-04-2018 10:05
Zobaczymy co da się zrobić
W przypadku usługi BLIK - dawidd już nam to zgłaszał tutaj.
Przekazaliśmy już tę uwagę do zespołu, który odpowiada za Moje ING mobile.
Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025