Odpowiedz

Konto osobiste/firmowe

Mam w aplikacji 2 baloniki. Jeden podgląd konta firmowego, drugi konta osobistego. Chciałbym klikając na niebieski balonik logować się na firmowe, a pomarańczowy na osobiste, czy to jest możliwe? Teraz jest tak, że oba baloniki logują na jedno domyślne i żeby zmienić na drugie muszę zmienić ustawienia i się wylogować i zalogować.
Odpowiedz
0 Lajków
Tommy123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
02-04-2018
Wiadomość 1 z 7 (8 803 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

Ekran przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla domyślnego typu rachunków, w Twoim przypadku są to konta indywidualne. 
Na ekranie telefonu przełączanie się między bankowością osobistą,a firmową znajduje się w menu. Po kliknięciu w 3 poziome kreski po prawej stronie jest opcja Osobiste lub Firmowe/

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (8 731 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

Bardzo odkrywcze, napisać to co jest w pytaniu w innej formie.
Pytałem czy ten bezsensowny stan zmieniania kont w podmenu można jakoś ominąć.
Odpowiedz
0 Lajków
Tommy123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
02-04-2018
Wiadomość 3 z 7 (8 713 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

A tak na marginesie to ekran przed zalogowaniem pokazuje nie tylko domyślny rachunek.
Odpowiedz
0 Lajków
Tommy123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
02-04-2018
Wiadomość 4 z 7 (8 710 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

[ Edytowane ]

Tommy123 Na ekranie przed zalogowaniem do Mojego ING mobile możesz ustawić podgląd stanu konta osobistego oraz firmowego. Na chwilę obecną nie umożliwiamy bezpośredniego przekierowania z ekranu przed zalogowaniem do konta firmowego, jeśli ustawiliśmy konto osobiste jako domyślne i odwrotnie. Rozumiemy, że ta funkcja byłaby sporym ułatwieniem. Przyjrzymy się tej możliwości pod kątem udoskonalenia naszej aplikacji w przyszłości. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (8 606 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

Dziękuję za konkretną odpowiedź. Liczę , że taka intuicyjna funkcja logowania się pojawi.
Druga rzecz do poprawienia to łatwiejszy wybór konta do płatności blik. Klikamy balonik blik wybieramy konto i klikamy generuj numer.
Odpowiedz
0 Lajków
Tommy123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
02-04-2018
Wiadomość 6 z 7 (8 600 wyświetleń)

Re: Konto osobiste/firmowe

Zobaczymy co da się zrobić Emotikon: Mrugający 
W przypadku usługi BLIK - dawidd już nam to zgłaszał tutaj. 
Przekazaliśmy już tę uwagę do zespołu, który odpowiada za Moje ING mobile. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (8 595 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy