29-03-2018 09:41
Witam
Z powodu błędu w systemie informatycznym bank zajął nieprawnie środki na koncie. Po rozpatrzeniu reklamacji odblokował zajęte środki po 2-3 tygodniach nie płacąc ani grosza odsetek. Rozumiem, że jeśli wejdę na minusik bank także nie pobieże żadnych karnych odsetek.
30-03-2018 10:57
Jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś straty, możesz opisać je w reklamacji. Takie sprawy rozpatrujemy indywidualnie.
Za przekroczenie salda, naliczamy odsetki od zaległych zobowiązań. Piszemy o tym na naszej stronie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025