29-03-2018 09:41
Witam
Z powodu błędu w systemie informatycznym bank zajął nieprawnie środki na koncie. Po rozpatrzeniu reklamacji odblokował zajęte środki po 2-3 tygodniach nie płacąc ani grosza odsetek. Rozumiem, że jeśli wejdę na minusik bank także nie pobieże żadnych karnych odsetek.
30-03-2018 10:57
Jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś straty, możesz opisać je w reklamacji. Takie sprawy rozpatrujemy indywidualnie.
Za przekroczenie salda, naliczamy odsetki od zaległych zobowiązań. Piszemy o tym na naszej stronie.
Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas.
29-04-2024Witam pilnie potrzebuje pomocy poniedziałek ktoś włamał się na moje konto zmienił nr.tel i hasło do logowania proszę pilnie o pomoc!!
29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |