29-03-2018 09:41
Witam
Z powodu błędu w systemie informatycznym bank zajął nieprawnie środki na koncie. Po rozpatrzeniu reklamacji odblokował zajęte środki po 2-3 tygodniach nie płacąc ani grosza odsetek. Rozumiem, że jeśli wejdę na minusik bank także nie pobieże żadnych karnych odsetek.
30-03-2018 10:57
Jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś straty, możesz opisać je w reklamacji. Takie sprawy rozpatrujemy indywidualnie.
Za przekroczenie salda, naliczamy odsetki od zaległych zobowiązań. Piszemy o tym na naszej stronie.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |