Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Przelew i pomyłka w danych odbiorcy

Witam,chciałam się dowiedzieć czy ma znaczenie ze przy przelewie na konto do innego banku wpisalam źle nazwisko odbiorcy,mogą pieniądze nie dojść na to konto?Przelew robiłam w piątek ok.godz 19 prawdopodobnie przelewu dalej nie ma.Dodam tylko że numer konta był poprawny a transakcja była na konto banku BZWBK.Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Lady_dy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (20 554 wyświetleń)

Re: Przelew i pomyłka w danych odbiorcy

[ Edytowane ]

Przelewy krajowe księgowane są na podstawie numeru konta. Jeżeli podałaś poprawny - powinien pojawić się na koncie odbiorcy.
Ostatnia sesja wychodząca w naszym banku jest o godzinie 14:30 (w dni robocze). Jeżeli zleciłaś przelew około 19:00 - wyślemy go kolejnego dnia roboczego.
Z Twojego wpisu wynika, że powinien wyjść w poniedziałek. U odbiorcy powinien być najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
Proszę, daj znać czy odbiorca otrzymał przelew Emotikon: Szczęśliwy
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (20 497 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy