24-07-2018 10:16
25-07-2018 08:04 | Edytowano: 25-07-2018 08:05
Przelewy krajowe księgowane są na podstawie numeru konta. Jeżeli podałaś poprawny - powinien pojawić się na koncie odbiorcy.
Ostatnia sesja wychodząca w naszym banku jest o godzinie 14:30 (w dni robocze). Jeżeli zleciłaś przelew około 19:00 - wyślemy go kolejnego dnia roboczego.
Z Twojego wpisu wynika, że powinien wyjść w poniedziałek. U odbiorcy powinien być najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
Proszę, daj znać czy odbiorca otrzymał przelew ![]()
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |