24-07-2018 10:16
25-07-2018 08:04 | Edytowano: 25-07-2018 08:05
Przelewy krajowe księgowane są na podstawie numeru konta. Jeżeli podałaś poprawny - powinien pojawić się na koncie odbiorcy.
Ostatnia sesja wychodząca w naszym banku jest o godzinie 14:30 (w dni robocze). Jeżeli zleciłaś przelew około 19:00 - wyślemy go kolejnego dnia roboczego.
Z Twojego wpisu wynika, że powinien wyjść w poniedziałek. U odbiorcy powinien być najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
Proszę, daj znać czy odbiorca otrzymał przelew ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025