Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Przelew i pomyłka w danych odbiorcy

Witam,chciałam się dowiedzieć czy ma znaczenie ze przy przelewie na konto do innego banku wpisalam źle nazwisko odbiorcy,mogą pieniądze nie dojść na to konto?Przelew robiłam w piątek ok.godz 19 prawdopodobnie przelewu dalej nie ma.Dodam tylko że numer konta był poprawny a transakcja była na konto banku BZWBK.Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Lady_dy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (20 692 wyświetleń)

Re: Przelew i pomyłka w danych odbiorcy

[ Edytowane ]

Przelewy krajowe księgowane są na podstawie numeru konta. Jeżeli podałaś poprawny - powinien pojawić się na koncie odbiorcy.
Ostatnia sesja wychodząca w naszym banku jest o godzinie 14:30 (w dni robocze). Jeżeli zleciłaś przelew około 19:00 - wyślemy go kolejnego dnia roboczego.
Z Twojego wpisu wynika, że powinien wyjść w poniedziałek. U odbiorcy powinien być najpóźniej kolejnego dnia roboczego.
Proszę, daj znać czy odbiorca otrzymał przelew Emotikon: Szczęśliwy
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (20 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy