Odpowiedz

Prowizja zaległa

na czym polega ta zaległa prowizja i co to wogóle jest, raz mam 7 raz mam wiecej raz mam mniej, a drugie pytanie to ile wynosi miesieczne utrzymanie karty, bo tez mam róznie

Odpowiedz
0 Lajków
Wieszok
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (14 351 wyświetleń)

Re.: Prowizja zaległa

@Wieszok Przez Społeczność trudno mi będzie jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytania. Nie mogę sprawdzić, jakie masz u nas konto. Przedstawię ogólne informacje.

Prowizja zaległa, to cała lub część opłaty, której nie mogliśmy pobrać w terminie, bo np. nie było na koncie wystarczających pieniędzy. Prowizję zaległą pobieramy z konta w momencie, gdy są dostępne środki. Może być sytuacja, że w dniu pobierania opłat pobierzemy część, a resztę jak wpłyną pieniądze na konto np. opłata za kartę 4,50 zł a z zaległej opłaty za kartę reszta 2,50 zł.

Jeżeli np. masz osobiste konto Direct, to za miesięczne użytkowanie karty pobieramy 7 zł. Opłaty możesz uniknąć, jeżeli w okresie rozliczenia będzie zaksięgowana suma płatności kartą:

  • Min 200 zł (jeżeli masz 18-26 lat),
  • Min 300 zł (dla pozostałych klientów).

 

Nasz okres rozliczenia trwa od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca.

Twoją sytuację możemy dokładniej sprawdzić podczas kontaktu:

  • Przez Moje ING zakładka Wiadomości,
  • Telefonicznie 32 357 00 69 lub
  • W naszym oddziale.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (14 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy