Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do konta oraz karta.

Witam

Kilka tygodni temu założyłem konto w Ing. Pierwszym problemem jest brak karty która miała być tydzień po założeniu konta, po przeczekaniu tygodnia karta nie pojawiła się, czy jest możliwość wysłania kolejnej lub dowiedzenia się czy karta w ogóle została wysłana? I drugie pytanie dotyczące konta tym razem, przy logowaniu do konta pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000057" po małym rekonesansie po internecie nie znalazłem nic dotyczącego tego kodu błędu. Czy jest to spowodowane nie aktywowaniem karty lub po prostu problem z serwerem banku? I jak naprawić wyżej wymieniony błąd? 

Pozdrawiam i dziękuje z góry

Odpowiedz
0 Lajków
KamilMaxi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (13 315 wyświetleń)

Re.: Problem z zalogowaniem się do konta oraz karta.

Skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i sprawdzimy czy karta została do Ciebie wysłana - 32 357 00 12.

Jeśli chodzi o ten kod błędu, to prawdopodobnie nie wszystkie Twoje dane osobowe lub oświadczenia są uzupełnione. Zadzwoń na naszą infolinię - 32 357 00 69 i również to sprawdzimy.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (13 213 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Obowiązek zbierania informacji na temat pochodzenia środków nakładają na nas przepisy prawa. Między innymi ustawa z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

...

08-12-2022
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Bank sprytnie wstrzymuje się z odpowiedzią. Sam czekam na tę informację. Na stronie banku data zostaje bez zmian. To nie jest poważne traktowanie klientów.

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy