23-08-2017 11:51
Witam
Kilka tygodni temu założyłem konto w Ing. Pierwszym problemem jest brak karty która miała być tydzień po założeniu konta, po przeczekaniu tygodnia karta nie pojawiła się, czy jest możliwość wysłania kolejnej lub dowiedzenia się czy karta w ogóle została wysłana? I drugie pytanie dotyczące konta tym razem, przy logowaniu do konta pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000057" po małym rekonesansie po internecie nie znalazłem nic dotyczącego tego kodu błędu. Czy jest to spowodowane nie aktywowaniem karty lub po prostu problem z serwerem banku? I jak naprawić wyżej wymieniony błąd?
Pozdrawiam i dziękuje z góry
24-08-2017 11:18
Skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i sprawdzimy czy karta została do Ciebie wysłana - 32 357 00 12.
Jeśli chodzi o ten kod błędu, to prawdopodobnie nie wszystkie Twoje dane osobowe lub oświadczenia są uzupełnione. Zadzwoń na naszą infolinię - 32 357 00 69 i również to sprawdzimy.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |