22-08-2017 14:04
23-08-2017 13:41
@Armour Telefonicznie na podstawie zdjęcia Twojego dowodu doradca będzie mógł wypełnić wniosek o otwarcie konta. Po uzupełnieniu wszystkich danych do 3 dni roboczych będzie kontaktował się z Tobą kurier. Potwierdzi z Tobą dane, a następnie do 3 dni roboczych od jego wizyty aktywujemy konto. Wyślemy na Twój adres mejlowy umowę i dane do bankowości internetowej.
Nie będzie potrzebna wizyta w naszym oddziale.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025