23-08-2017 11:51
Witam
Kilka tygodni temu założyłem konto w Ing. Pierwszym problemem jest brak karty która miała być tydzień po założeniu konta, po przeczekaniu tygodnia karta nie pojawiła się, czy jest możliwość wysłania kolejnej lub dowiedzenia się czy karta w ogóle została wysłana? I drugie pytanie dotyczące konta tym razem, przy logowaniu do konta pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000057" po małym rekonesansie po internecie nie znalazłem nic dotyczącego tego kodu błędu. Czy jest to spowodowane nie aktywowaniem karty lub po prostu problem z serwerem banku? I jak naprawić wyżej wymieniony błąd?
Pozdrawiam i dziękuje z góry
24-08-2017 11:18
Skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i sprawdzimy czy karta została do Ciebie wysłana - 32 357 00 12.
Jeśli chodzi o ten kod błędu, to prawdopodobnie nie wszystkie Twoje dane osobowe lub oświadczenia są uzupełnione. Zadzwoń na naszą infolinię - 32 357 00 69 i również to sprawdzimy.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |