11-12-2020 19:06
Witam, założyłem niedawno konto dla nastolatków, wniosek został przyjęty i otrzymałem swój login, według instrukcji udałem się na ing.pl/aktywacja i tam podałem tam dane a w nastepnym kroku trzeba podać jednorazowy kod aktywacyjny, którego nie posiadam. co robić?
12-12-2020 19:24
W takiej sytuacji skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie informacje, dlaczego prosimy Cię o podanie jednorazowego kodu do aktywacji. Taka sytuacja zdarza się jeśli sam zamówisz taki kod w procesie nadawania nowego hasła.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
6 | |
6 | |
4 |