Odpowiedz

Problem z Przelewem z Niemiec

Witam. Próbuje wykonać przelew z niemieckiego konta na moje konto ROR Walutowe, niestety pojawia się problem i bank komunikuje mnie że na polskim koncie nie jest aktywowany odbiór gotówki z za granicy? Jak pozbyć się tego problemu? czy faktycznie potrzebna jest jakaś aktywacja?

Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 281 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Na konta w naszym banku (w polskich złotych oraz w walucie obcej) mogą wpływać pieniądze z zagranicy.

Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 69. Podczas rozmowy sprawdzimy czy konto na które mają wpłynąć pieniądze jest aktywne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 220 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Niestety jestem za granicą i połączenie z infolinią jest dla mnie nie korzystne. Przelew z Polski na to konto poszedł normalnie i mogę używać tego konta, tylko przelew z za granicy kraju nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (12 206 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Proponuję kontakt w tej sprawie z bankiem, z którego chcesz wysłać przelew.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy