Odpowiedz

Problem z Przelewem z Niemiec

Witam. Próbuje wykonać przelew z niemieckiego konta na moje konto ROR Walutowe, niestety pojawia się problem i bank komunikuje mnie że na polskim koncie nie jest aktywowany odbiór gotówki z za granicy? Jak pozbyć się tego problemu? czy faktycznie potrzebna jest jakaś aktywacja?

Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 183 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Na konta w naszym banku (w polskich złotych oraz w walucie obcej) mogą wpływać pieniądze z zagranicy.

Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 69. Podczas rozmowy sprawdzimy czy konto na które mają wpłynąć pieniądze jest aktywne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 122 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Niestety jestem za granicą i połączenie z infolinią jest dla mnie nie korzystne. Przelew z Polski na to konto poszedł normalnie i mogę używać tego konta, tylko przelew z za granicy kraju nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (12 108 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Proponuję kontakt w tej sprawie z bankiem, z którego chcesz wysłać przelew.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy