Odpowiedz

Problem z Przelewem z Niemiec

Witam. Próbuje wykonać przelew z niemieckiego konta na moje konto ROR Walutowe, niestety pojawia się problem i bank komunikuje mnie że na polskim koncie nie jest aktywowany odbiór gotówki z za granicy? Jak pozbyć się tego problemu? czy faktycznie potrzebna jest jakaś aktywacja?

Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (11 881 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Na konta w naszym banku (w polskich złotych oraz w walucie obcej) mogą wpływać pieniądze z zagranicy.

Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 69. Podczas rozmowy sprawdzimy czy konto na które mają wpłynąć pieniądze jest aktywne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 820 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Niestety jestem za granicą i połączenie z infolinią jest dla mnie nie korzystne. Przelew z Polski na to konto poszedł normalnie i mogę używać tego konta, tylko przelew z za granicy kraju nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (11 806 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Proponuję kontakt w tej sprawie z bankiem, z którego chcesz wysłać przelew.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 738 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy