Odpowiedz

Problem z Przelewem z Niemiec

Witam. Próbuje wykonać przelew z niemieckiego konta na moje konto ROR Walutowe, niestety pojawia się problem i bank komunikuje mnie że na polskim koncie nie jest aktywowany odbiór gotówki z za granicy? Jak pozbyć się tego problemu? czy faktycznie potrzebna jest jakaś aktywacja?

Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (11 003 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Na konta w naszym banku (w polskich złotych oraz w walucie obcej) mogą wpływać pieniądze z zagranicy.

Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 69. Podczas rozmowy sprawdzimy czy konto na które mają wpłynąć pieniądze jest aktywne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 942 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Niestety jestem za granicą i połączenie z infolinią jest dla mnie nie korzystne. Przelew z Polski na to konto poszedł normalnie i mogę używać tego konta, tylko przelew z za granicy kraju nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
SongoCS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (10 928 wyświetleń)

Re.: Problem z Przelewem z Niemiec

Proponuję kontakt w tej sprawie z bankiem, z którego chcesz wysłać przelew.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy