26-01-2018 12:50
Czy kiedyś będzie taka funkcjonalność?
29-01-2018 16:47
rwichrowski, przeanalizujemy tę możliwość. Jednak nie możemy udzielić Ci w tym momencie jednoznacznej informacji.
Na chwilę obecną w Moim ING mobile możesz przy wybranej transakcji w Historii zaznaczyć: Pobierz PDF > Wyślij plik e-mailem.
30-01-2018 07:40
Fajnie byłoby gdyby to był automat. Szczególnie teraz jak na płatność do ZUSu mam ustawione zlecenie stałe. Więc nie musiałbym się w ogóle logować do banku żeby podsyłać księgowej potwierdzenia tych przelewów.
Pozdrawiam
30-01-2018 16:54
Potwierdzam.
Brakuje mi tej funkcjonalności. Wykorzystywałem tę opcje by powiadomić siebie jak i odbiorcę o zrealizowanej transakcji odrazu po jej wykonaniu. Np o 6 rano co znacznie przyspieszało rozmaite procesy gdy spałem
maile wysyłałam się automatycznie na adresy wskazane przy zlecaniu przelewu.
22-02-2018 23:03
Wszystko się zgadza, ale pod warunkiem, że transakcja nie jest przelewem z karty kredytowej. Jeżeli jest - nie uda nam się uzyskać potwierdzenia przelewu w ogóle. Przerabiałam to w tym tygodniu. Wykonałam przelew z karty kredytowej do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Krakowa i chciałam dołączyć do wniosku potwierdzenie przelewu. Nic z tego ! Trochę się wkurzyłam i poszłam do najbliższego oddziału ING. Pani mnie potraktowała jak idiotkę, która powinna wiedzieć, że przelewu z karty kredytowej się robi (????), a ponieważ nie odpuszczałam zadzwoniła na infolinię i ktoś mądrzejszy ją uświadomił, że przelew jednak można zrobić, ale potwierdzenia i tak nie da się utworzyć - tzn. ja nie mogę, bo gdzieś tam w bankowych czeluściach jest to możliwe, ale będę musiała zapłacić. Machnęłam ręką i poszłam do Urzędu. Oczywiście sprawdzenie, czy przelew doszedł okazało się niemożliwe, bo jak się wyraził pan urzędnik, księgowość w Urzędzie Miasta jest trochę większa niż w jakiejś firemce, a w ogóle to on nie ma dostępu do takich danych. Papiery, po zademonstrowaniu bankowej aplikacji, przyjęto mi "na gębę". Potwierdzenie przelewu mam donieść przy odbiorze dowodu rejestracyjnego. Zobaczymy, czy się uda. Swoją drogą, muszą mieć niezły ubaw w Urzędzie.
Serdecznie nie pozdrawiam i przy okazji pytam, czy szanowny Bank zamierza zreanimować aplikację na BlackBerry.
23-02-2018 22:26
@BabciaEwa Na początku chciałbym Cię przeprosić, za sytuację w naszym oddziale. Jakość obsługi, to element o który bardzo dbamy i staramy się, aby był na jak najwyższym poziomie.
Przelew z karty kredytowej jest możliwy, choć sama karta z założenia powinna mieć inne zastosowanie. Uzyskanie potwierdzenia jest możliwe po zamówieniu na naszej infolinii. Czas wydania to nie dłużej niż 7 dni. Opłata jest uwidoczniona w Tabeli Opłat i Prowizji
1.3. |
Wyszukanie i przesłanie dokumentów potwierdzających dokonanie transakcji: |
20 PLN / 80 PLN |
Miejsce doręczenia: bankowość internetowa lub adres korespondencyjny.
23-02-2018 23:52
Raczej nie skorzystam z potwierdzenia za 20 zł. Potwierdzenie przelewu jest jedną z podstawowych funkcjonalności, która powinna być generowana automatycznie i tak jest w innych bankach. Jeżeli nie uda mi się w najbliższych dniach otrzymać potwierdzenia, po prostu nie przedłużę umowy.
24-02-2018 09:20
24-02-2018 12:20
Uwazam, ze to niest dobry pomysl aby wysylac potwierdzenia bankowe jako zalaczniki mejlem.
Istnieje mozliwosc pobrania do kazdego przelewu potwierdzenia w PDF. Udoskonaleniem byloby pobranie wielu potwierdzen do zaznaczonych transakcji.
28-02-2018 17:35
a nie ma w historii karty?
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |