Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Czy kiedyś będzie taka funkcjonalność?

 

rwichrowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
26-01-2018
Wiadomość 1 z 15 (42 836 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

rwichrowski, przeanalizujemy tę możliwość. Jednak nie możemy udzielić Ci w tym momencie jednoznacznej informacji. 

Na chwilę obecną w Moim ING mobile możesz przy wybranej transakcji w Historii zaznaczyć: Pobierz PDF > Wyślij plik e-mailem

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 15 (42 723 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Fajnie byłoby gdyby to był automat. Szczególnie teraz jak na płatność do ZUSu mam ustawione zlecenie stałe. Więc nie musiałbym się w ogóle logować do banku żeby podsyłać księgowej potwierdzenia tych przelewów.

Pozdrawiam 

rwichrowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
26-01-2018
Wiadomość 3 z 15 (42 687 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Potwierdzam.

Brakuje mi tej funkcjonalności. Wykorzystywałem tę opcje by powiadomić siebie jak i odbiorcę o zrealizowanej transakcji odrazu po jej wykonaniu. Np o 6 rano co znacznie przyspieszało rozmaite procesy gdy spałemEmotikon: Mrugający 

maile wysyłałam się automatycznie na adresy wskazane przy zlecaniu przelewu. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 15 (42 632 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Wszystko się zgadza, ale pod warunkiem, że transakcja nie jest przelewem z karty kredytowej. Jeżeli jest - nie uda nam się uzyskać potwierdzenia przelewu w ogóle. Przerabiałam to w tym tygodniu. Wykonałam przelew z karty kredytowej do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Krakowa i chciałam dołączyć do wniosku potwierdzenie przelewu. Nic z tego ! Trochę się wkurzyłam i poszłam do najbliższego oddziału ING. Pani mnie potraktowała jak idiotkę, która powinna wiedzieć, że przelewu z karty kredytowej się robi (????), a ponieważ nie odpuszczałam zadzwoniła na infolinię i ktoś mądrzejszy ją uświadomił, że przelew jednak można zrobić, ale potwierdzenia i tak nie da się utworzyć - tzn. ja nie mogę, bo gdzieś tam w bankowych czeluściach jest to możliwe, ale będę musiała zapłacić. Machnęłam ręką i poszłam do Urzędu. Oczywiście sprawdzenie, czy przelew doszedł okazało się niemożliwe, bo jak się wyraził pan urzędnik, księgowość w Urzędzie Miasta jest trochę większa niż w jakiejś firemce, a w ogóle to on nie ma dostępu do takich danych. Papiery, po zademonstrowaniu bankowej aplikacji, przyjęto mi "na gębę". Potwierdzenie przelewu mam donieść przy odbiorze dowodu rejestracyjnego. Zobaczymy, czy się uda. Swoją drogą, muszą mieć niezły ubaw w Urzędzie. 

Serdecznie nie pozdrawiam i przy okazji pytam, czy szanowny Bank zamierza zreanimować aplikację na BlackBerry. 

Odpowiedz
0 Lajków
BabciaEwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
22-02-2018
Wiadomość 5 z 15 (41 837 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

@BabciaEwa Na początku chciałbym Cię przeprosić, za sytuację w naszym oddziale. Jakość obsługi, to element o który bardzo dbamy i staramy się, aby był na jak najwyższym poziomie.

Przelew z karty kredytowej jest możliwy, choć sama karta z założenia powinna mieć inne zastosowanie. Uzyskanie potwierdzenia jest możliwe po zamówieniu na naszej infolinii. Czas wydania to nie dłużej niż 7 dni.  Opłata jest uwidoczniona w Tabeli Opłat i Prowizji

1.3.

Wyszukanie i przesłanie dokumentów potwierdzających dokonanie transakcji:
w kraju/ za granicą

20 PLN / 80 PLN

Miejsce doręczenia: bankowość internetowa lub adres korespondencyjny.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 15 (41 726 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Raczej nie skorzystam z potwierdzenia za 20 zł. Potwierdzenie przelewu jest jedną z podstawowych funkcjonalności, która powinna być generowana automatycznie i tak jest w innych bankach. Jeżeli nie uda mi się w najbliższych dniach otrzymać potwierdzenia, po prostu nie przedłużę umowy.

 

BabciaEwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
22-02-2018
Wiadomość 7 z 15 (41 720 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Jest bardzo słuszne to do zaznaczasz.
W takich przypadkach stosowałem proces przelewu z karty na konto i kolejno do odbiorcy.
W ten sposób ślad po transakcji zostaje dla mnie na lata w historii mójego rachunku. W przypadku gdy zostanie wykonany z karty, zniknie wraz z jej zamknięcie.

Można oczywiście się odnieść do wersji potwierdzenia przelewu. I tu się zgadzam z tobą. Ja pozwoliłem sobie poszerzyć perspektywę. Może pomoże to jakoś innym.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 15 (41 689 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Uwazam, ze to niest dobry pomysl aby wysylac potwierdzenia bankowe jako zalaczniki mejlem.

Istnieje mozliwosc pobrania do kazdego przelewu potwierdzenia w PDF. Udoskonaleniem byloby pobranie wielu potwierdzen do zaznaczonych transakcji.

RomanS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
24-02-2018
Wiadomość 9 z 15 (41 658 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

a nie ma w historii karty?

Odpowiedz
0 Lajków
Zephyr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-02-2018
Wiadomość 10 z 15 (41 465 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy