03-01-2021 23:03
Dzien dobry,
przy otwieraniu konta Direct chciałem zweryfikować tożsamość przelewem z mBanku. Wyskakuje mi jednak ciągle błąd i weryfikacja konczy sie niepowodzeniem. Konto w mBanku zakładane lata temu online. Komunikat, ktory wyskakuje to: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”. Podawane dane sa zgodne. Jest mozliwosc rozwiazania tego problemu?
05-01-2021 06:01
Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Możesz z niej skorzystać internetowo, jeśli nie masz u nas żadnych produktów. W sytuacji kiedy jesteś na przykład upoważniony do konta innej osoby, składałeś wniosek o kredyt, itp. konto możesz założyć w oddziale banku lub po zalogowaniu się do bankowości, jeśli z niej korzystasz.
Zakładając konto na naszej stronie, ważne jest też to, żeby w banku, z którego wysyłasz przelew potwierdziłeś osobiście swoją tożsamość w placówce. Dodatkowo wszystkie dane powinny być identyczne i powinieneś być właścicielem konta w obcym banku.
Jeśli spełniasz te warunki, a nadal nie będziesz mógł dokończyć wniosku, spróbuj wybrać inną formę potwierdzenia tożsamości.
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |