03-01-2021 23:03
Dzien dobry,
przy otwieraniu konta Direct chciałem zweryfikować tożsamość przelewem z mBanku. Wyskakuje mi jednak ciągle błąd i weryfikacja konczy sie niepowodzeniem. Konto w mBanku zakładane lata temu online. Komunikat, ktory wyskakuje to: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”. Podawane dane sa zgodne. Jest mozliwosc rozwiazania tego problemu?
05-01-2021 06:01
Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Możesz z niej skorzystać internetowo, jeśli nie masz u nas żadnych produktów. W sytuacji kiedy jesteś na przykład upoważniony do konta innej osoby, składałeś wniosek o kredyt, itp. konto możesz założyć w oddziale banku lub po zalogowaniu się do bankowości, jeśli z niej korzystasz.
Zakładając konto na naszej stronie, ważne jest też to, żeby w banku, z którego wysyłasz przelew potwierdziłeś osobiście swoją tożsamość w placówce. Dodatkowo wszystkie dane powinny być identyczne i powinieneś być właścicielem konta w obcym banku.
Jeśli spełniasz te warunki, a nadal nie będziesz mógł dokończyć wniosku, spróbuj wybrać inną formę potwierdzenia tożsamości.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |