03-01-2021 23:03
Dzien dobry,
przy otwieraniu konta Direct chciałem zweryfikować tożsamość przelewem z mBanku. Wyskakuje mi jednak ciągle błąd i weryfikacja konczy sie niepowodzeniem. Konto w mBanku zakładane lata temu online. Komunikat, ktory wyskakuje to: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”. Podawane dane sa zgodne. Jest mozliwosc rozwiazania tego problemu?
05-01-2021 06:01
Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Możesz z niej skorzystać internetowo, jeśli nie masz u nas żadnych produktów. W sytuacji kiedy jesteś na przykład upoważniony do konta innej osoby, składałeś wniosek o kredyt, itp. konto możesz założyć w oddziale banku lub po zalogowaniu się do bankowości, jeśli z niej korzystasz.
Zakładając konto na naszej stronie, ważne jest też to, żeby w banku, z którego wysyłasz przelew potwierdziłeś osobiście swoją tożsamość w placówce. Dodatkowo wszystkie dane powinny być identyczne i powinieneś być właścicielem konta w obcym banku.
Jeśli spełniasz te warunki, a nadal nie będziesz mógł dokończyć wniosku, spróbuj wybrać inną formę potwierdzenia tożsamości.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |