Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Podanie numeru konta, nazwiska,swift,telefonu a próba oszustwa

Witam, sprawa wygląda następująco, otóż wystawiłem laptop na Allegro, odzywa się rzekomy anglik pisze ze chce go kupic i niech podam dane do przelewu, więc wysłałem w odpowiedzi

 

Imie i nazwisko

numer konta

swift

nazwa banku

numer telefonu

 

Więcej sie nie odezwał, poczytałem o tym w internecie i znalazłem wiele takich przypadkow oszustwa "na anglika" ze przychodzi mail z powrotem ze pieniadze juz zamrozone ze je otrzymam jak wysle towar. Ja takiego maila nie dostalem ale dane konta wysłałem, i tutaj moje pytanie czy ktoś taki może użyć moich danych (tylko to co podałem wyżej no i e-mail zna) by jakimś sposobem wykraść pieniądze z mojego konta ? Bądź jakiś innych celów ? Czy lepiej w banku coś zastrzec, coś zmienić, tylko co. Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
burn93
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 983 wyświetleń)

Re.: Podanie numeru konta, nazwiska,swift,telefonu a próba oszustwa

Podane dane nie pozwalają na zalogowanie się do bankowości. Natomiast nie możemy odnieść się do kwestii czy ktoś może w jakiś inny sposób wykorzystać podane informacje. Wszelkie próby oszustwa należy zgłosić do odpowiednich organów ścigania.

W banku możemy jedynie zastrzec dokument tożsamości, kartę lub zablokować bankowość. Można również ze względów bezpieczeństwa zmienić hasło do usługi internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 967 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy