Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Dlaczego wisi ten komunikat?

Wszytskie dane są uzupełnione, byłem w banku więc dostałem odpowiedź, że wszystko z danymi jest okay.

Minęły już 3 tygodnie od daty zgłoszenia i nadal to jest.

Odpowiedz
0 Lajków
Garadzienski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 415 wyświetleń)

Re: Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Abyśmy mogli to sprawdzić, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69.
Sprawdzimy to i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1127
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 362 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Etap Analizujemy Dokumenty

Tutaj nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. W tej sprawie skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.

28-07-2025
Etap Analizujemy Dokumenty

Ile dni roboczych aktualnie trwa etap 2 "Analizujemy dokumenty" ?? Po ilu dniach roboczych wniosek przeskoczy w status wyceniany nieruchomości, zakładając że we wniosku załączyłem wszystkie wymagane d...

28-07-2025
Re: Wpłatomat ING wciągnął pieniądze

Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Emotikon: Smutny Prosimy podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie do jednostki, która zajmuje się Twoim zgłoszeniem

27-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy