Odpowiedz

Płatność Kartą ING za kurs UBER

Cześć

 

 

Mam takie pytanie bo w sumie pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją może ktoś już przerabiał i będzie w stanie mnie naprowadzić w dniu wczorajszym korzystałem niestety z ubera już mówie dlaczego niestety żadnych przerw trasie ani zmian nie robiłem a tu uwaga na moją kartę w ING zostały założone dwie blokady na dwie różne sobie sumy powiedzcie mi proszę bo to są jak na razie jednie albo i aż blokady po jakim czasie ING zwolni jedną z tych kwot bo jedna z nich na pewno się zgadza i jest zgodna z rachunkiem uber natomiast druga jest na podobno kwotę tylko o 3 grosze niższą będę wdzięczny za każdą wskazówkę 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Arturmamnaimie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 701 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą ING za kurs UBER

Jeśli płaciłeś kartą do konta, blokadę utrzymujemy maksymalnie do 11 dni. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto.
Blokadę możemy zwolnić wcześniej - jak tylko otrzymamy informację od właściciela terminala, że ta transakcja nie odbyła się prawidłowo. 
 

Może się zdarzyć, że otrzymamy informację, że obie te płatności przebiegły dobrze. Wtedy Twoje konto obciążymy dwa razy (znikną opisy "blokada"). W tej sytuacji powinieneś złożyć u nas reklamację. Możesz to zrobić:

* pisząc na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości (w dni robocze 8:00-24:00 i sb 8:00-22:00),
* dzwoniąc do nas - 32 357 00 69 (24/7) lub
* odwiedzając nasz oddział. 
 

Obserwuj proszę swoje konto. Mam nadzieję, że pieniądze szybko do Ciebie wrócą Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 659 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy