Odpowiedz

Płatność Kartą ING za kurs UBER

Cześć

 

 

Mam takie pytanie bo w sumie pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją może ktoś już przerabiał i będzie w stanie mnie naprowadzić w dniu wczorajszym korzystałem niestety z ubera już mówie dlaczego niestety żadnych przerw trasie ani zmian nie robiłem a tu uwaga na moją kartę w ING zostały założone dwie blokady na dwie różne sobie sumy powiedzcie mi proszę bo to są jak na razie jednie albo i aż blokady po jakim czasie ING zwolni jedną z tych kwot bo jedna z nich na pewno się zgadza i jest zgodna z rachunkiem uber natomiast druga jest na podobno kwotę tylko o 3 grosze niższą będę wdzięczny za każdą wskazówkę 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Arturmamnaimie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 615 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą ING za kurs UBER

Jeśli płaciłeś kartą do konta, blokadę utrzymujemy maksymalnie do 11 dni. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto.
Blokadę możemy zwolnić wcześniej - jak tylko otrzymamy informację od właściciela terminala, że ta transakcja nie odbyła się prawidłowo. 
 

Może się zdarzyć, że otrzymamy informację, że obie te płatności przebiegły dobrze. Wtedy Twoje konto obciążymy dwa razy (znikną opisy "blokada"). W tej sytuacji powinieneś złożyć u nas reklamację. Możesz to zrobić:

* pisząc na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości (w dni robocze 8:00-24:00 i sb 8:00-22:00),
* dzwoniąc do nas - 32 357 00 69 (24/7) lub
* odwiedzając nasz oddział. 
 

Obserwuj proszę swoje konto. Mam nadzieję, że pieniądze szybko do Ciebie wrócą Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 573 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy