Odpowiedz

Płatność Kartą ING za kurs UBER

Cześć

 

 

Mam takie pytanie bo w sumie pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją może ktoś już przerabiał i będzie w stanie mnie naprowadzić w dniu wczorajszym korzystałem niestety z ubera już mówie dlaczego niestety żadnych przerw trasie ani zmian nie robiłem a tu uwaga na moją kartę w ING zostały założone dwie blokady na dwie różne sobie sumy powiedzcie mi proszę bo to są jak na razie jednie albo i aż blokady po jakim czasie ING zwolni jedną z tych kwot bo jedna z nich na pewno się zgadza i jest zgodna z rachunkiem uber natomiast druga jest na podobno kwotę tylko o 3 grosze niższą będę wdzięczny za każdą wskazówkę 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Arturmamnaimie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 103 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą ING za kurs UBER

Jeśli płaciłeś kartą do konta, blokadę utrzymujemy maksymalnie do 11 dni. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto.
Blokadę możemy zwolnić wcześniej - jak tylko otrzymamy informację od właściciela terminala, że ta transakcja nie odbyła się prawidłowo. 
 

Może się zdarzyć, że otrzymamy informację, że obie te płatności przebiegły dobrze. Wtedy Twoje konto obciążymy dwa razy (znikną opisy "blokada"). W tej sytuacji powinieneś złożyć u nas reklamację. Możesz to zrobić:

* pisząc na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości (w dni robocze 8:00-24:00 i sb 8:00-22:00),
* dzwoniąc do nas - 32 357 00 69 (24/7) lub
* odwiedzając nasz oddział. 
 

Obserwuj proszę swoje konto. Mam nadzieję, że pieniądze szybko do Ciebie wrócą Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 061 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy