Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Odblokowanie konta, konto techniczne

Komornik odblokował mi zajęcie na koncie ROR, teraz widzę,że odblokowane pieniądze trafiły na konto techniczne banku. Co dalej z tymi pieniędzmi? w jaki sposób mogę je wybrać?

Odpowiedz
0 Lajków
RomanRed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (16 398 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

@RomanRed Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 / 801 222 222 lub wyślij wiadomość przez swoją bankowość elektroniczną. Odpowiedź na to pytanie wymaga weryfikacji w systemie naszego banku. Bez weryfikacji Twojej tożsamości nie możemy tego sprawdzić.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (16 396 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

A czy można w tym miejscu opisać w,skrócie zasadę zajęć przez komornika? Czy faktycznie powstaje konto techniczne a na podstawowym mamy tylko kwotę ustawową?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (16 246 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

@Konto usunięte Jeśli na rachunku jest zajęcie egzekucyjne, to możesz korzystać ze swoich pieniędzy w ramach przyznanej kwoty wolnej. Na ten rok jest to kwota 1500 zł oraz z pieniędzy, które zostały zwolnione przez komornika lub inny organ egzekucyjny. W momencie kied wpłynie większa kwota, to jest ona przekazywana na poczet spłaty zajęcia egzekucyjnego i jest to faktycznie realizowane przez konto techniczne.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (16 220 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy