Odpowiedz

Nowe konto

Witam serdecznie,

 

ile czasu trzeba czekac na weryfikacje danych i przyslanie umowy bo odebralem paczke od kuriera i czekam juz 3 dni

Odpowiedz
0 Lajków
Krzyszu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-02-2017
Wiadomość 1 z 10 (12 330 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Konto aktywujemy do 2-3 dni roboczych. Wtedy też wyślemy na adres e-mail wiadomość z wszystkimi ważnymi informacjami. Znajdziesz też w niej login do bankowości Moje ING. Jeśli nie otrzymasz takiej wiadomości (proponuję też sprawdzić folder spam), zadzwoń na naszą infolinię 801 222 222 / 32 357 00 69. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (12 298 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Czasami jednak wizyta w oddziale jest szybsza niż "online" Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (12 191 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Ja tez czekam juz długo na dane :/  Nie dośc ze kurier dotarł po 4 lub 5 dniach to juz prawie mineło tyle samo od jego wizyty. Moze to nie jest jakiś mega pośliżg ale jak mówi stare porzekadło "Time is money" dlatego zaczynam sie nie cierpliwić. Trzeba było iśc do oddziału jednak ale nie wiem czy wtedy trafiłbym na ING. Pozdro !

Odpowiedz
0 Lajków
esiwuigrek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
27-02-2017
Wiadomość 4 z 10 (12 088 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

@esiwuigrek E-mail z umową i danymi do logowania wysyłamy do 3 dni roboczych od wizyty kuriera.

Sprawdź folder SPAM swojej skrzynki pocztowej. Czasami nasze wiadomości są kwalifikowane jako spam.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 10 (12 030 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Wszyscy chcą mieć konto w ING. Trzeba to zrozumieć i uzbroić się w cierpliowość Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 10 (12 005 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

No niestety nie ma i nie było nic w folderze SPAM. Sprawdzałem od początku gdyż wiedziałem ze tak moze być. Rano zadzwonie na infolinie i sie dowiem co jest grane. Emotikon: Szczęśliwy Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
esiwuigrek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
27-02-2017
Wiadomość 7 z 10 (11 963 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Na infolini dowiedziałem się że nie dostane ponownego meila z danymi i że musze jechać do oddziału. I teraz sie zastanawiam po co ta epicka przygoda z zakładaniem "online" i czekaniem Bóg wie ile(w moim wypadku miesiąc chyba) skoro i tak musze jechać do oddziału. Mogłem od razu tak zrobić i nie byłoby tematu. **beep** LOGIC ! :/

Bez hejtu Emotikon: Język Musiałem wylać frustracje bo w Heyah tez tak mnie zrobili Emotikon: Język Pozdro

Odpowiedz
0 Lajków
esiwuigrek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
27-02-2017
Wiadomość 8 z 10 (11 695 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Może czas zmienić dostawcę usług poczty elektronicznej Emotikon: Mrugający

Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 10 (11 668 wyświetleń)

Re.: Nowe konto

Jak do tej pory Gmail mnie nie zawiódł Emotikon: Szczęśliwy

 

Odpowiedz
0 Lajków
esiwuigrek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
27-02-2017
Wiadomość 10 z 10 (11 624 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy