14-02-2017 15:31
Witam serdecznie,
ile czasu trzeba czekac na weryfikacje danych i przyslanie umowy bo odebralem paczke od kuriera i czekam juz 3 dni
15-02-2017 14:39
Konto aktywujemy do 2-3 dni roboczych. Wtedy też wyślemy na adres e-mail wiadomość z wszystkimi ważnymi informacjami. Znajdziesz też w niej login do bankowości Moje ING. Jeśli nie otrzymasz takiej wiadomości (proponuję też sprawdzić folder spam), zadzwoń na naszą infolinię 801 222 222 / 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
25-02-2017 05:54
Czasami jednak wizyta w oddziale jest szybsza niż "online"
27-02-2017 23:48
Ja tez czekam juz długo na dane :/ Nie dośc ze kurier dotarł po 4 lub 5 dniach to juz prawie mineło tyle samo od jego wizyty. Moze to nie jest jakiś mega pośliżg ale jak mówi stare porzekadło "Time is money" dlatego zaczynam sie nie cierpliwić. Trzeba było iśc do oddziału jednak ale nie wiem czy wtedy trafiłbym na ING. Pozdro !
28-02-2017 21:35
@esiwuigrek E-mail z umową i danymi do logowania wysyłamy do 3 dni roboczych od wizyty kuriera.
Sprawdź folder SPAM swojej skrzynki pocztowej. Czasami nasze wiadomości są kwalifikowane jako spam.
01-03-2017 06:17
02-03-2017 00:49
No niestety nie ma i nie było nic w folderze SPAM. Sprawdzałem od początku gdyż wiedziałem ze tak moze być. Rano zadzwonie na infolinie i sie dowiem co jest grane. Pozdrawiam
22-03-2017 15:38
Na infolini dowiedziałem się że nie dostane ponownego meila z danymi i że musze jechać do oddziału. I teraz sie zastanawiam po co ta epicka przygoda z zakładaniem "online" i czekaniem Bóg wie ile(w moim wypadku miesiąc chyba) skoro i tak musze jechać do oddziału. Mogłem od razu tak zrobić i nie byłoby tematu. **beep** LOGIC ! :/
Bez hejtu Musiałem wylać frustracje bo w Heyah tez tak mnie zrobili Pozdro
23-03-2017 07:48
Może czas zmienić dostawcę usług poczty elektronicznej
Pozdrawiam!
26-03-2017 00:57
Jak do tej pory Gmail mnie nie zawiódł
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
7 | |
6 | |
4 |