Odpowiedz

Nieważny dowód i blokada konta

Mój dowód stracił ważność. 28 marca bank zablokował mi możliwość wykonywania wszelkich transakcji w tym wypłaty z bankomatu . Do czasu odbioru nowego dowodu zostałam bez środków do życia . Stąd moje pytanie ,czy jeśli dostarczę do placówki zaświadczenie o tym ,że wniosek o dowód został złożony w UM to czy będę mogła wypłacić pieniądze w placówce lub w jakiś inny sposób .
Odpowiedz
0 Lajków
Konopacka22
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (6 813 wyświetleń)

Re: Nieważny dowód i blokada konta

[ Edytowane ]

Jeśli w zaświadczeniu, które posiadasz, jest informacja o tym, że złożyłaś wniosek o nowy dowód osobisty, to możesz udać się do naszego oddziału z obsługą kasową. Poprosimy również o dodatkowy dokument - np. prawo jazdy. W oddziale specjalista sprawdzi, czy wypłata na podstawie takiego zaświadczenia i dodatkowego dokumentu, będzie możliwa. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 765 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy