Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nieważny dowód i blokada konta

Mój dowód stracił ważność. 28 marca bank zablokował mi możliwość wykonywania wszelkich transakcji w tym wypłaty z bankomatu . Do czasu odbioru nowego dowodu zostałam bez środków do życia . Stąd moje pytanie ,czy jeśli dostarczę do placówki zaświadczenie o tym ,że wniosek o dowód został złożony w UM to czy będę mogła wypłacić pieniądze w placówce lub w jakiś inny sposób .
Odpowiedz
0 Lajków
Konopacka22
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (6 647 wyświetleń)

Re: Nieważny dowód i blokada konta

[ Edytowane ]

Jeśli w zaświadczeniu, które posiadasz, jest informacja o tym, że złożyłaś wniosek o nowy dowód osobisty, to możesz udać się do naszego oddziału z obsługą kasową. Poprosimy również o dodatkowy dokument - np. prawo jazdy. W oddziale specjalista sprawdzi, czy wypłata na podstawie takiego zaświadczenia i dodatkowego dokumentu, będzie możliwa. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 599 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Oferta pożyczki

Dziękuję za odpowiedź. Oferta była tylko dostępna w piątek więc nie ma sensu abym się kontaktowała w tej sprawie.

16-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

16-11-2025
Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.

15-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy