Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na co zwracacie uwagę wybierając swoje pierwsze czy kolejne konto? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 1 z 6 (10 776 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Dla mnie przy pierwszym kontakcie przy wyborze konta kolejnego jest przede wszystkim bezpieczeństwo IT dostępu do banku, przejrzystość i funkcjonalność aplikacji dostępuEmotikon: Szczęśliwy

Potem wszystkie inne: np. prowizja od wypła gotówki lub liczba kart

Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 661 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

szybkość działania. nie che mi sie czekać na "formalności"

Odpowiedz
0 Lajków
Ftscanady
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
2
0
20-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (10 489 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

1. Koszty "bycia w banku" - opłata za konto, za przelewy, za kartę (wydanie, obsługa, odnowienie)

2. Jakość aplikacji internetowej - funkcjonalność, wygoda korzystania

3. Brak agresywności marketingowej

4. Brak (lub minimum) warunków "jak coś zrobisz, to coś dostaniesz" (np. zwrot opłat za kartę, "warunek aktywności" itp. idiotyzmy)

Odpowiedz
0 Lajków
Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 4 z 6 (10 224 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na system transakcyjny. Jak się sporo pracuje (nad przelewami) to szybki i intuicyjny system to podstawa (+ wersja mobilna). Warto sprawdzić lub popytać zanim się założy konto.
solooh
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
1
2
29-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (9 994 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Ja, zakładając konto w banku, przede wszystkim zwracałem uwagę na opłaty za kartę do konta, wiadomo - im mniejsza opłata oraz kwota potrzebna do jej uniknięcia tym lepiej.
Po drugie - bardzo ważne było dla mnie również podejście do klienta. Miła i fachowa obsługa to podstawa.
Jako, że często korzystam z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, niesamowicie istotna była także wspomniana już intuicyjność systemu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
jedzbo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (9 398 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy